Standenbouwer en pop-up expert Travelexpo slaat deze maand de handen in elkaar met gloednieuw product GIN UP voor een tijdelijke bar in de Kiosk.

Ook in 2016 is het pop-up concept nog steeds zeer hot. Het is een ideale manier om nieuwe concepten binnen horeca of retail te testen. Het regionale Travelexpo, gevestigd in Dottenijs, is gespecialiseerd in standenbouw, interieur en displays, wat hen tot ideale partner maakt voor pop-up initiatieven. Ze hebben reeds meer dan 30 jaar ervaring met tijdelijke installaties en willen deze ook delen. Deze week lanceerden ze de website www.popupstarten.be waar je tips & tricks kan ontdekken om te starten met een pop-up. Op die manier tonen ze nogmaals hun totaalbegeleiding aan waarbij creativiteit, kwaliteit en afwerking hoog in het vaandel worden gedragen.

Deze maand opent Travelexpo zélf een pop-up bar in de Kiosk in Kortrijk in samenwerking met de gloednieuwe bvba Taste-It-Easy van vijf Menense vrienden-ondernemers. Hun eerste product werd onlangs gelanceerd onder de merknaam GIN UP. Het is een kant en klare premium gin-tonic in een flesje. Voor deze ‘ready to party’ gin-tonic in twee smaken werd uitsluitend gewerkt met Belgische premium producten om de kwaliteit en de smaak te garanderen.

Travelexpo en GIN UP nodigen je uit in hun Afterwork bar op donderdag 14, 21 en 28 januari (Kiosk, Graanmarkt Kortrijk) waar je kunt kennis maken met het gloednieuwe GIN UP. Telkens van 17u tot 21u.

Attachments: