Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity

Dit project realiseerde ik bij Gutzandglory in 2011/2012 — Sign2com (het vroegere Grafi+Sign) is een tweejaarlijkse beurs voor grafici, marketeers, signmakers en de bredere retail- en mediasector. Er werd een nieuwe identiteit ontwikkeld op basis van één fluo-kleur (PMS 805), symbool voor het doel van signage-oplossingen om altijd en overal op te vallen. De beursvloer werd opgedeeld in zones, afgebakend door aangepaste 'muppies'. Ook in de rest van het beursgebouw was de identiteit te voelen door 'floor striping'. Bij de brochure voor (potentiële) standhouders was het binnenwerk groter dan de cover, zodat de headline "What's the Next Big Thing" werd versterkt.

Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity Kortrijk Xpo / Sign2com Brand Identity
David Libeert studeerde Multimedia & Communicatietechnologie aan de PIH in Kortrijk en werkte daarna als webdesigner/vormgever voor dZine—toen een pionier in de 'digital signage'-wereld. Een paar jaar later—en een pak ervaring rijker—begon hij als vormgever bij Kwadrant Communicatie. Kwadrant groeide uit tot Gutzandglory, een full-service reclamebureau aan de Oude Dokken in Gent. Studio Deef zag in 2015 het levenslicht en is ontstaan uit het verlangen om ook in bijberoep te werken met/voor toffe mensen aan interessante projecten (off- en online).


Contact

nieuwsbrief

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief
( Bekijk archief )

meer info

Over ons
Contact
Privacy statement